Nadajemy pełne, nasycone brzmienie już na etapie realizacji dźwięku. Dysponujemy jakościowym, przede wszystkim analogowym sprzętem. Dzięki temu już surowe ścieżki z nagrania brzmią świetnie, a postprodukcja to sama przyjemność.
Outboard
-
Analog mixer Midas Venice F32 (32 channels)
-
Personal monitoring Behringer P16 (6)
-
iMac 27″
-
APS Klassik 2020
-
TEAC Model 2A
-
Dynacord EQ 200
-
Looptrotter SA2RATE
-
Stam Audio SA4000
-
Klark Teknik KT-76 (2)
-
ART Pro VLA II
-
Rane Digital Delay AD22B|
-
Sansui Reverberation Amplifier
-
Roland RE-301
Przetworniki dźwięku
Mikrofony pojemnościowe:
-
-
Neumann UM57
-
Mic&Mod U67 (2)
-
AKG C414
-
RM BIV1 (2)
-
Oktava MK-012 (2)
-
Mikrofony dynamiczne:
-
AKG D12VR
-
Audix i5
-
Beyerdynamic M500
-
Beyerdynamic M88
-
Beyerdynamic D70 TG
-
Sennheiser MD441
-
Sennheiser MD521 (3)
-
Sennheiser MD421HL
-
Sennheiser E609
-
Shure SM57 (3)
-
Solomon Subkick
Inne:
- Radial DI-BOX stereo (2)
- Klark Teknik DI-BOX (2)
- Palmer PAN-04 stereo (2)
- Triton Fethead Filter (2)
- Geofon DAW-AM
Wzmacniacze
- Sunn Sonaro (1971)
- Simms-Watts AP100 (1960s)
- Marshall JCM800 Bass Series (1980s)
- Pies Amp (JCM800 copy)
- Orange AD140 (2003)
- Fender Twin Reverb Silverface (1972)
- Orange Micro Terror
Kolumny
- Sunn 4 x10
- Marshall JCM800 Bass Series 1 x18
- Leslie Model 16 (1970s)
- Matamp 215
- Simms-Watts 412 (1960s)
Shell set perkusyjny
- Pearl Session Studio Select (2021): 22”, 10”, 12”, 16”
- Tama Imperialstar (1983): 8”, 10”, 12”, 14”, 16”, 22” i 24″
Efekty
- Tremond (boosted RAT)
- Big Opiate (Univox Superfuzz)
- Fuxi (Klon Centaur)
- OCOOCOC (optical compressor)
- GT420 (vintage amp distortion)
- Prophet (Octafuzz Foxx Tone Machine)
- FFAS (brutal variation of a fuzz face)
- Quaalude (Sunn Model T preamp/distortion)